Blogin synty ja tarkoitus

Blogi syntyi pitkän harkinnan tuloksena. Tänne olisi tarkoitus kirjoitella omista mielenkiinnon kohteista kuten Raamatun Sanasta, "polttavista" puheenaiheista, mitä media pommittaa yhtenään ja oman elämän huikeista -tai ei niin huikeista- tapahtumista (kyllä, minun mielenkiinnon kohteisiini kuuluu oma elämäni.) ^_^
Toivon ja rukoilen, että blogistani tulee olemaan hyötyä, apua ja lohtua ihmisille. Jos saan piristettyä päivääsi, niin pyydän: kerro se minulle. Mikään ei saa OMAA päivääni paremmaksi kuin toisten piristäminen :)
Pitemmittä puheitta... Toivottavasti te kaikki (0 ihmistä) odotatte innolla minun tulevia päivityksiäni!

Kommentit

  1. Yes, minä suurella ilolla odotan sitä, ja olen valmis lukemaan kaikki Sinun tulkintojaasi tapahtumista, jotka muodostavat tämän maailman kehittymistä Ikuisen Sanan alaisena...! Tuo todellakaan ei ole mikään "vitsi"... Noista tosi-asioista on vain aika vaikea puhua suomenarkikieltä käyttäen... Sen enemmään kuin sitä ei okeastaan osataan... Onnea sitten vaan!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Immanuel ylitti uutiskynnyksen

Juha Tapio - "Kanssasi Sun" soinnut ja sanat

Kirja-arvostelu: Nicky Cruz - "Juokse poika juokse"